18. huhtikuuta 2011

Salmiakkilattia

Onko salmiakin värinen laatta liian tumma? Näkyyhän siinä pöly ja muruset. Mutta silti. Haluaisin tummia lattiapintoja valkoisen kontrastiksi. Keittiöön, yläkerran vessaan ja takkahuoneeseen. Vaihtoehtoja ja kokoja on lukuisia. Se aiheuttaa kriisiä. Ja päätökset on tehtävä torstaina. Niinpä.

Mutta hei, ei anneta mennä pelkäksi remonttiruikutukseksi. Kevennetään tunnelmaa. Katsokaan mun kevätpopoja. Kipitän muodikkaasti hempeässä sävyssä. Rakkauskengissä, kuten olen nämä nimennyt. Oi kepeä kevät. Ihanaa.


3 kommenttia:

  1. Meillä on hyvin tumma harmaa, mutta ei ihan tasaisen värinen laattalattia eteistiloissa ja keittiössä (vähän samantapainen kuin alemmasssa kuvassasi oleva laatta, joka on pikkulaattojen alla). Minusta se toimii arjessa hyvin ja on yksi niistä valinnoista, joihin olen edelleen, 9 asumisvuoden jälkeen tyytyväinen.

    VastaaPoista
  2. Ihana väri. Samaa fiilistä kuin liitutaulumustassa. Mun mielestä tuon värinen lattia valkoisen keskellä antaa mukavasti särmää. Itse tykkäisin myös musta-valkoruutulattiasta.

    VastaaPoista
  3. @Geranium: Kiitos. Kannustat minua!!

    @Nonna: Toi iso 60x60 on tolkuttoman kallis, mutta todellakin vähän liitutaulumustan henkinen. Ihana. Haluaisin. Arkana ihastelen musta-valkoruudullista muilla, mutta itselle en uskaltaisi. Eikä ehkä sopisi kokonaiskuvaankaan. Sinne mökille ehkä. ;)

    VastaaPoista